Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Äntligen medicin!....och Slog på stort en HEL KYCKLING UTAN BEN!???

Av Obama Johansson - 19 september 2009 04:38

Fick den till mig tilldelade pencionen i dag, kan inte se om kronofogden tagit några pengar men försäkringskassan har norpat sextonhundra pengar, eller med ett finare uttryck återtagit stålarna. Försäkringskassans högsta chäf ska väl ut och slänga med sina lurviga? ... då går det åt stålar eller drackmer.. ! EU är stor lekplats, kanske ska bedömma nån med hyresbidrag ?.. Betalade hyran den här månaden;  nästan...,hyresvärden är tolerant, ennu så länge, antagligen blir att svälta den här månaden åkså, fy fan! M en jag köpte endå två mediciner av tio, fem hundra spenn, men tillbaks till det gamla ordspråketETT SOCIALFALL ÄR INTE SÅ NOGA VAD DOM KOSTAR PÅ SIG.???..... ELLER! oM NI KÄRA LÄSARE tittar på dom inläggen från sociajourens socionomers hårdnackade motstånd att bidraga till livsuppehållande medicin på grund av att den är för dyr, LÄS SUNE GUTTMAN, jag däremot kann inte lika, eller vill inte värdera mitt liv lika lättvindigt det tackar jag mig för, tack för medicinen obama. Dessutom vill jag ge en stor kram till all härlig personal, på apoteket C W SCHELE, som vardag som helgdag kämpar dyngnet runt med att hjälpa hög som socialfall, ETT STORT TACK FÖR ER INSATS, obama socialfallet, glöm kramen jag vill inte att ni ska lukta fotogenavgaser....!!

mvh

obama

ps. ennu ingen el det har gåttminst två dagar. Jag återvänder med kramen när jag tvättat mig och bytt kläder....

Ska bara döda några lusar, innan jag äter.....!

  

Halva kycklingen utan ben..?,äter jag nu, andra halvan äter jag i morgon. Den som spar

han har en halv kyckling kvar. Medicin lagret ska fyllas, härligt.

   

Här pruttar mina små musar, jag tycker dom är söta men dom behöver väl inte ta över

mitt nattygsbord, nu blir det avflyttningsmat!

   

När gaskammaren ger god värme och inte lika goda gaser tar jag ett par sug av andra

innandningar, det underlättar sömnen och drömnen. på återläsande.

mvh

obama

ps. ennu ingen el????? Halv kyckling utan ben, billigare, nu sover obama en stund! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


    Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER  när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att j...

Av Obama Johansson - 29 mars 2011 20:02


 det är obama som skriver. var ok hälsade på en kompis" kanser " på sjukhuset då såg jag över ryggen på en anan sjukling expressens artikel om en liten flika som soc jävlarna hade svikit så aldeles in i helvete , att jag bor i gaskamaren och inte ...

Av Obama Johansson - 22 mars 2011 15:55


       Det är obama som skriver moniKA MED KÅT skriveratt att soc asistenter inter förstår vad jag begär ???? jag har förståt att dom inte har alt hema i knopen???? men NU HAR MONIKA MED STORA KÅT BEKRÄFTAT VAD JAG OCK FOLKET RUNT OMKR...

Av Obama Johansson - 19 mars 2011 09:50

det är obama som skriver. det kom som en fulständig överraskning förmig att efter fem år ca som jälpsökande  hos den sista utposten , soc" ÄR MIN MOTSTÅNDARE "upptecka att den som jag bett om jälp är MIN FIENDE  gansk fantastiskt?????? men det är...

Av Obama Johansson - 16 mars 2011 07:32

det är obama som skriver snutar slår ner en sjuk person? det är inget nytt under sjärnorna ? är man sen sjuk som jag järtfel ,diabetes ,ledproblem, samt en del mindre alvarliga småfel  blir man lätt påhopad av snuten ok vakter ? som när man tigge...

Ovido - Quiz & Flashcards