Alla inlägg den 3 september 2009

Av Obama Johansson - 3 september 2009 19:00

En kristdemokratisk politiker tillika socialnämndens ordförande marie litholm (kd) i Haninge vill kemiskt kastrera missbrukande kvinnor det framgår inte vilken sorts missbruk kvinorna ska uppvisa spel missbruk, sex missbruk drog eller alkohål missbruk eller kan det vara mat missbruk "magarna kan svälla ej att förvexla med havandeskap" Men den stora frågan är vilken nästa kategori som blir föremål för kastrering . När Sverige förra gången införde kastrering var Nasityskland med kanslern Adolf hittler god vän med Sveriges politiker och gemensamt med Hittler tyskland instiftades Rashygieniska Institutet. Om det inte är bekant ska jag obama friska opp minnet lite gran, några av dom som blev kastrerade samer, efterblivna, mongolider, oliktänkande, mindre bemedlade samt homosexuella med många fler. Jag hoppas att dessa uttryck för en rasistisk förvirrad socialnämndens ordförande marie litholm(kristdemokratisk) representant är hennes egen, mendet kan ju åkså vara en underliggande agenda som bara råkade halka ur marie litholm skulle ju vara intresant att höra kd ledaren Göran Hegglunds beslutande åsikt.

mvh

obama

ps. ingen el ennu.

Av Obama Johansson - 3 september 2009 12:55

Besökte socialjouren för södertörn innefattar Hudinge där jag obama levt större delen av mitt liv. Döm om min förvåning när jag för tredje gången i mitt liv möter socionom sune guttman, samma sekund som jag ser den förstår jag att mitt besök inte kommer att vara livsuppehållande för mitt vidkommande. Förra gången kunde han inte överpröva biståndsarbetarna birgitta nordins och christina östlings beslut utan motade hem mig med varm hand till mitt boende som inte varit uppvärmt på ett halvår, går att läsa iföregående innlägg. denna gång hade han inte "mandat att skriva en rekvision" till apoteket så att jag obama kunde hämta den för mitt livs viktiga medicinen han kunde som en ynnest skriva ut en mat rekvision till frukost idag påmorgonen sedan fick jag ordna resten på annat håll, då ringde jag en god vän polisman som brukar hjälpa mig i kontakter med myndigheter, polismannen ringer socionom sune guttman på socialjourens telefonno:7784860 och försöker övertyga sune guttman att jag är i behov av min hjärtmedicin, lite mat samt fotogen till gaskammarens uppvärmning men socionom sune guttmans "mandat" sträckte sig inte så långt. Min gode vän polismannen sade att jag får göra ett nytt försök i kväll, det ska jag försöka.

 mvh

obama

ps.ingen el ennu? 


Ovido - Quiz & Flashcards