Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

E-Post till Gustav Fridolin

Av Obama Johansson - 6 mars 2011 13:58

hej Du ville att utstötta skulle skriva till dig jag såg det i aftonbladet .
jag har aldrig komit in i samhället jobbat svart stulit till husbehov ok så vidare , nu är jag 63år. minresa genom livet har varit bondgårdar som arbetskraft då då i främsta hand förstås kom tidigt i kontakt med socialvården som jag endast har en jämförelse med “nasismen” . “nu har vi snart jälpt den Svenska demokratin enda till berlin “ var tydligen ett politiskt gångbart uttryk umder andra världskriget,
det märkliga är ju att då fans inte Sverige demokraterna???? vilka var då rasister?? inte borgarna vel?? påtalom borgare var ju carl”stora luspudeln “  bilts förfader eller nått sådant landsfader
han hade tydligen någån slags agenda att bekämpa svenska folket demokrati var till för adeln, fint va?? den mentaliteten fortsatte sedan på ungdmsvårds skolor sedan ungdomsfängelse sedan vanliga straffängelser som tex. kumla där jag ingik i en nasist organisaton lierad med den” duktiga” entrepenören ingvar kamprad jag har målat ok tillvärkat det mästa av den gamle nasistens möbler ,
närdet vart för dyrt att låta fångar måla ok tilvärka möbler på svenska fängelser blev det barnarbetare i utlandet , fint va?? snacka om trafiking??
fik järtatak för några år sedan , kom i kontakt med socialvarden som nu kallar sig för biståndsenheten ,” SOM INTE VILL TALA OM ATT DESSA FIGURER ÄR EN MOTPART”” ok ska bekämpa dom jälpsökande?
inte HÄLPA? URSEKTA MIT SKRIVSPRÅK JAG HAR SKRIV OLÄSSVÅRIGHETER, DYSELEKTER! jag har en blogg som jag får jälp att skriva på den heter sosialfallet . har skrivit där under nått år hur fint socfallen blir behandlade. somaren somgik var jag lite halvdåligtenkte dö några gånger men nu börjar ta mig igen men det är inte min motparts förtlenst dom skulle nog göra som invandrarverket gör efter varge utvisning fira i campan , skål för nästa utvisning”kära utläningar”??????? Du kanske undrar varför jag som svensk heter obama , jag blev glad när rasistlandet usa fik en neger som cef för att hylla negrenas framgång tog jag mig namnet obama, jag är inte lika glad åt att vi har en president med afrikanskt cirkusartists påbrå i detta land han har tydligen glömt sitt påbrå okfortsätter sittoc dom andra borgarnas massutvisningar ok indirekt dödande av medborgare i landet sverige.?Bra va????eller????är Du intreserad kan Du altid höra av Dig. Hopas Du värkligen blir nästa språkrör , vi som är på skugsidan
gilar Dig hitilshar Du burit Dig åt som folk.
mvh
obama

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


    Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER  när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att j...

Av Obama Johansson - 29 mars 2011 20:02


 det är obama som skriver. var ok hälsade på en kompis" kanser " på sjukhuset då såg jag över ryggen på en anan sjukling expressens artikel om en liten flika som soc jävlarna hade svikit så aldeles in i helvete , att jag bor i gaskamaren och inte ...

Av Obama Johansson - 22 mars 2011 15:55


       Det är obama som skriver moniKA MED KÅT skriveratt att soc asistenter inter förstår vad jag begär ???? jag har förståt att dom inte har alt hema i knopen???? men NU HAR MONIKA MED STORA KÅT BEKRÄFTAT VAD JAG OCK FOLKET RUNT OMKR...

Av Obama Johansson - 19 mars 2011 09:50

det är obama som skriver. det kom som en fulständig överraskning förmig att efter fem år ca som jälpsökande  hos den sista utposten , soc" ÄR MIN MOTSTÅNDARE "upptecka att den som jag bett om jälp är MIN FIENDE  gansk fantastiskt?????? men det är...

Av Obama Johansson - 16 mars 2011 07:32

det är obama som skriver snutar slår ner en sjuk person? det är inget nytt under sjärnorna ? är man sen sjuk som jag järtfel ,diabetes ,ledproblem, samt en del mindre alvarliga småfel  blir man lätt påhopad av snuten ok vakter ? som när man tigge...

Ovido - Quiz & Flashcards