Alla inlägg under april 2011

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


  Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER 

när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att jag var avstengd från att föra min talan muntligt , magnus åhammar satte altså sitt HOT I VERKET?? fantastisk dummare?? DEN SVENSKA RETTVISAN? ELLER??

i ett beslutsmedeland sto det att jag som har skriv och lässvårigheter dyslektsi samma som kungen skulle inkomma medskrivet överklagande vilket jag enligt svensk lag inte behöver eftersom varge mäniska har rätt att föra muntlig talan muntligt??? när jag då begär att få en offentlig jurist AVSLOGS DEY MED MOTIVERING ATT MAGNUS ÅHAMMAR DUMMAREN SKULLE JÄLPA MIG MOT MIN fIENDE SOCIALEN I HUDDINGE om man överlever får vi se vilken han jälper men jag ska hålla er underretade om hur det går här på bloggen

med vh

ö

obama

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards