Alla inlägg under augusti 2010

Av Obama Johansson - 30 augusti 2010 12:18

det är den gamle obama som skriver igen.

försäkringskassan hop med hyresbidrag ger med ena handen OCH TAR TILLBAKS

med den andra , allt er sig likt ?

sosialasistenterna är åkså sig lika så när som på färgen nu har jag en vit ock en svart men det är säkert för att myndigheten visar sin goda villja så att lag ska kunna skilja dessa två åt. den ena av mina as heter caluki conto " den svarte"

obamas egen anmärkning.

den andre, som hon heter vill på särskild önskan att jag kallar henne moniKa

med stort K, är inte önskemålet större tycker jag man ska hjälpa henne med det.

Min syn har inte blivit så nedsatt att jag inte kan skilja på svart ock vitt , jag

förstår myndighetens goda vilja ock det är jag tacksam för, för med en svart ock en vit as är det lättare att veta vem man träffar, telefonledes går det åkcå att

skilja dem åt, soduki är inte så bra på svenska som hon med kåt ?

tog en bild av loppkorgen min, en snäll granndam besökte ikea ock när hon kommer hem skängte hon mig ett istopstäke samt två iistopskuddar ! snält va!

nu behöver jag" bara tigga " några kuddvar samt några begagnade påslakan

då är vintern räddad? 

jag är en aftonbladesläsare av födsel ock ohejdad vana , men jag undrar omm det bara är en slump att två så lika herrar ock då menar jag HERRAR

som ADOLF HITTLER ock hans like ANDERS BORG hammnar tillsammans på

första sidan av tidningen något att tänka på inför valet!

skall försöka skriva lite oftare , hoppas hälsan fortsätter att förbettras!

mvh

obama 

Ovido - Quiz & Flashcards