Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Obama Johansson - 8 mars 2011 07:43

det är obama som skriver

jag tigde i hudinge centrum för nåt år sedan satt på min rulator då vakterna i hudinge centrumrullade ut mig ok rulatorn på en gräsmatta samtidigt talade dom om för mig att drägel inte hade uppehålstilstånd icentrum jag blev räd.

skrev då till vesna vosnik komundirektör"" juggen" ni vet ohk bad hene att skriva ut ett intyg att man får tigga i centrum men hon har inte hört av sig har väl mycket att göra förstås.

i morse lysnade jag på p1 som alltid då var det et inslag om rumäner som tiggde i centrum ohk tunelbanan som" snufen" polisen spanar på, radiobil 3960 hade tydligen spanat påtiggare okh dom tog vissa tiggare till häktet enligt gränspolis svenåke eriksson okh det är OLAGLIGT så alla medborgare i huddinge BARA TIGG DET ÄR INTE OLAGLIGT. skaäven skika detta till vosna vesnik ok den andra juggen dregen eller vad han heter högsta hönset i komun ni vet

mvh

obama

Ovido - Quiz & Flashcards