Alla inlägg den 30 september 2009

Av Obama Johansson - 30 september 2009 13:53

kort och konsist. JAG HAR INGET BRA SVAR????? till 80 åring.

  


mvh

obama

ps Huddinge är en bra kommun att åldras i, ingen el ennu, mat, si och så, medisin så ock skörda, eller hur,

ingen nämd och ingen glömd utom mig, endå står jag med mössan ihand och nacken böjd????...

Av Obama Johansson - 30 september 2009 13:20

Apoteket Vargen Stuvsta, personalen svimmar när jag visar den gamla ärvda cancermedicinen somm dessutom har en sista förbrukningsdag, för över ett år sedan, och så påstår någon att Socialfallen lever i lyx!

Då jag dagen innan visar dessa mediciner för min Husläkare tillika DistriktsLäkare, förbjuder  han mig att dricka dessa drycker som är förstärknings medicin för canser sjuka dessutom, dessutom utgångna, datumstämplade, för över ett år sedan, så nu är jag totalt utan mat , bra va Biståndets alla arbetare, ingen mat, ingen medicin, vad fins det kvar att förvägra mig???  Dessutom har jag ett" påhittat " fiktivt belopp på tiotusen kronor eller hur socionom birgitta nordin ?

är det så, eller ??

mvh

obama

ps lenge leve socialvården, utan el ?Sedan som vanligt, det har snart gått tio år? UTAN ....

  

Cansermedicinerna som jag blev tvungen att avhända mig, förbannade skit ?

Av Obama Johansson - 30 september 2009 12:42

I går talade jag med Distriktsläkaren tillika min husläkare, Han undrade om brevet Han skrev till socialtjänstens bistånds arbetare socionom birgitta nordin, hade påskyndat elinkopplingen någåt i tid, om jag hade hunnit städat och gjort fint hemma nu inför vintern, så det var varmt och gott hemma, inför den stundande operationen? Jag blev dessvärre tvungen att igen göra Distrikts Läkaren besviken! Det har ju endast gått åtta månader, säger åtta korta månader denna gång? Den femtio elfte eller något sådant ?

mvh

obama

ps kan man säga att elen "lyser" med sin frånvaro ? isådana fall gör den det ? För övrigt, va ska man svara ??????

Fyra grader kalt, ute som inne. Det som göms i snö, kommer fram i tö, elström skulle

kunna förhindra att för mycket "hamnar " på den mörka sidan, tex. julgran ??



   

här skulle det passa med en el mätare, men lyset är med sin frånvaro, rett mörkt ?

VI HÖRS! 


Ovido - Quiz & Flashcards