Alla inlägg den 28 september 2009

Av Obama Johansson - 28 september 2009 18:34

Läs och begrunda detta brev till socialnämdens chäf britt-marie karlèn, får vi se vad hon svarar?


HJÄLP MED ATT ÖVERKLAGA ALLA ÅR SOM JAG "MISSHANDLATS" AV HUDDINGE SOCIALTJENST.‏

 Som Du vet är jag inte så bra på förvaltnings lagen, inte häller på socialtjenstlagen.
Vad fins det för möjligheter att få hjälp av kommunen , med betalning av en advokat .
Dyslexin gör sig dessutom påmind, har samtalat med advokatsamfundet, och fått
besked om några bra advokater på dessa ämnen.
Ni inom kommunen vill att jag ska använda mig av socialsekreterarna som jag vill
klaga på. Men som birgitta nordin socionomen uttrykte sig, Jag är ingen privatsekreterare
åt dig, inger inte förtroende, om att hon skulle lägga sig vin om att hjälpa mig överklaga
 sitt eget beslut till min fördel. Hur gör ni om ett barn,  övefallits sexuelt av en PEDOFIL,
ber ni barnet ta kontakt med PEDOFILEN, för hjälp att klaga????...Eller?
Taksam för svar.
mvh
obama
ps ennu ingen el . börsen är tom, behöver hjäp med det åkså?

Ovido - Quiz & Flashcards