Alla inlägg den 16 september 2009

Av Obama Johansson - 16 september 2009 20:20

Jag har dom senaste veckorna  blivit en tiggare, FY FAN VAD MAN SKÄMS, men ett gammalt känt ordspråk bland oss socialfall NÄR BISTÅNDSARBETARNA FALLERAR,nöden har ingen lag! visa hänsyn mot dem som svarar med gåvor när du tigger, då kanske Du kan tigga lite nästa gång ni ses. ETT NYTT ORDSPRÅK. Men efter en tallrik makaroner med ketschup, är man mogen att tända panlampan och innsupa dagens AFTONBLAD liggandes på rygg som en herremanbland loppor ,löss, spindlar och allehanda ohyra, en del ohyra skulle jag alldrig frotera mig i senghalmen med, ingen nämd och ingen dömd på förhand. detta ordspråk har jag aldrig hört förut men, sug på det ...låter sjyst, eller.

mvh

obama

ps. om strömmen endå kunde komma? elingenjören väntar fortfarande en beställningen från birgitta nordin biståndsarbetaren på socialvården , jag mins fortfarande februari månad då birgitta socialasistenten nordin Säger VÄNTA PÅ MOTELLET TVÅ DAGAR DÅ ÄR DET VARMT I BOSTADEN NÄR du FLYTTAR HEM.....!! hotellet tar vi i morgon.

       

Av Obama Johansson - 16 september 2009 19:34

Jag obama och några andra socialfall från Huddinge har haft en del diskusioner om villka sorters men en hjärnblödning kann lämna på en mäniska. Att vissa kropsdelar kan släpa efter som  ett ben och en arm och till och med halva ansiktet, har vi kommit fram till att så kan det juvara, då är frågan om sådana drag som endast är kosmetiska inget att bry sig om , men om man uppvisar sådana drag ? kan man då mistenka att någat har hänt på innsidan av meniskan eller ?.Men det lämnar vi därhän tills vidare, detvar bara en tanke som vi bollat emmellan oss socialfall ett tag, intresset kvarstår?....

mvh

obama

ps. ennu ingen el? nu är det bara två dagar kvar tills jag kan köpa medicin. i natt eldade jag med fotogen i gaskammaren, varmt och gott ? men efter det att min sängkamrat Spindeln dött troligtvis av avgaserna från fotogenvärmaren sover jag med fönstret lite på glänt, för säkerhets skull? cansermedicinen som jag ärvde efter en död går ann så där!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards