Alla inlägg den 25 september 2009

Av Obama Johansson - 25 september 2009 10:23

Jag undrar hur många som blir påförda skojarfakturor från VATTENFALL???? Jag har varken mätare eller nätanslutning

ennu, ELKABELN TILL FASTIGHETEN BLEV AVKLIPPT AV VATTENFALLS PERSONAL, elleveranser till fastigheten har varit avbruten sedan 00 alltså nio år. Jag obama tecknade ett avtal med vattenfall som ny kund av nätet alltså sladd och mätare, mitten feb 2009 ungefär, skulle återkomma när jag bestemt elleverantör, för ca en månad sedan gick jag in som medlem i Kundkraft slutet aug 2009.Huruvida sladden och mätaren ennu inte blivit åtgärdade är en historia mellan mig

och socialkontoret arbete och försörjning  Paradistorget 1 4 HUDDINGE , somm föresten åkså är ETT RIKTIGT SKOJARFÖRETAG, eller?... Under dessa månader sedan feb har jag fått inkassokrav, andra, nu är det brottom att betala brev INNALES CA TRETTIO FAKTUROR det kommer fler var bluffakturor var så säker. Hade jag bluffat med sådan här ekonomisk grov brottslighet hade jag varit lagförd och förpassad till kumlaanstalten inburad på flera år, LIKHET INFÖR LAGEN??  Titta läs och bedöm själva, hur många fler i vårt avlånga land har råkat ut för liknande blufffakturor från VATTEN FALL Jag är troligtvis inte ensam så vitt min lilla socialfallshjärna förstår. Det finsns en sida på nätet Reco.se

där man kan ge företag omdömmen, jag ska lämna mitt där!..

mvh

obama

ps ennu ingen el , Socialschef Karlén Huddinge, men fasligt många fakturor..phu..!

  

Behövs inga komentarer!

  

Konstigt att fakturorna hittar till min bostad blixtsnabt ??????

  

Trådlös överföring eller , man kan bli miljonär på falska fakturor eller hur Dir: Josefsson....?

Varför gör Ni så mot en dyslektiker altså funktionshindrad, ni kan väl åtminstånde ha lite hut

i knoppen, Varför.... gör man så?

Ovido - Quiz & Flashcards