Direktlänk till inlägg 15 september 2009

JAG VILL BARA HA ELSTRÖM OCH FÅ LEVA................?????

Av Obama Johansson - 15 september 2009 15:16


JAG OBAMA KAN INTE FLYTTA DET STÅR I DEN UTREDNING SOM ÄR GJORD OM ELLER ÖVER MIN SITUATION, JAG HAR ETT ANDRA HANDS KONTRAKT FÖR BOSTADEN, DESSUTOM HAR JAG HYRESSKULDER. PÅ SAMMA SÄTT HAR JAG HAFT EL TILL MIN BOSTAD, SOMM NI KRISTINA ÖSTLING OCH BIRGITTA NORDIN PÅSTÅR ÄR NÅGON SORTS EL SOM INTE BEHÖVER BETALAS, SÅ VITT JAG MED MIN LILLA HJÄRNA FÖRSTÅR MÅSTE JAG I ALLA FALL BETALA FÖR DEN EL JAG ANVENT PÅ NÅGOTT ANNAT VIS KAN JAG INTE FÖRSTÅ ATT DET GÅR ATT FÅ ELSTRÖM TILL BOSTADEN. DEN SOM STÅR FÖR KONTRAKTET BETALAR VARJE MÅNAD TILL KRONOFOGDEN FÖR DEN ELSTRÖM JAG FÖRBRUKAT HITILS OCH JAG BETALAR AV PÅ SKULDEN TILL KONTRAKTSINNEHAVAREN. OM JAG SKULLE FÖLJA ERT GENERÖSA ERBJUDANDE OM ATT BETALA TILL ER FÖR ATT BO PÅ ETT HOTELL OCH LÄMNA BETALNINGSANSVARET FÖR UPPSÄGNINGSTIDEN SAMT FÖRLUPEN HYRA TILL KONTRAKTSINEHAVAREN SÅ ATT HAN MÅSTE BETALA BOSTADSHYRAN OCKSÅ TILL KRONOFOGDEN, NU FÖRSTÅR JAG HUR NI MANUPULERAR OCH FIXAR SÅ ATT DET BLIR NYA SOCIALFALL ÖVER LANDET. MAN BEHÖVER TYDLIGEN INTE ORDNA MED SKULDER SJÄLV DET FÅR MAN HJÄLP AV SOCIALBYRÅN  OCH DESS TJÄNSTEMÄN OCH TJÄNSTEKVINNOR ATT FIXA TILL PÅ LÄMPLIGT VIS. JAG obama tackar nej till et erbjudande om billigt hotell, jag ska blogga om hur ni erbjöd mig obama hotell förra gången, men det tar jag i morgon. ingen nämnd och ingen glömd. Jag obama lägger ut brevet från biståndsmyndigheten i Socialförvaltningen Huddinge! Det är fint att åldras i Huddinge, Gammalt Krisdemokratiskt uttryck eller hur Karl Henriksson ?

mvh.

obama.

ps. ennu ingen el i sikte?????????.....Fotogen till gaskammaren har jag fått en liter av en sverigedemokrat jag stötte på under en tomflaskletarrunda, femtio kronor. alla bidrag är välkommna! Till hjärtmedicinen har jag inte fått ihop pengar ennu, men en äldre Dam i min ålder förbarmade sig över ett socialfall jag beklagade mig förra veckan, Damen hade några tabletter i fickan Trombyl blodförtunnande. Nu skulle jag bara tigga ihop några Digitalis så är det på gång med medicineringen igen. Ska prova med Röda Korset kanske kan dom undvara några kronor, ett hett tips.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


    Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER  när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att j...

Av Obama Johansson - 29 mars 2011 20:02


 det är obama som skriver. var ok hälsade på en kompis" kanser " på sjukhuset då såg jag över ryggen på en anan sjukling expressens artikel om en liten flika som soc jävlarna hade svikit så aldeles in i helvete , att jag bor i gaskamaren och inte ...

Av Obama Johansson - 22 mars 2011 15:55


       Det är obama som skriver moniKA MED KÅT skriveratt att soc asistenter inter förstår vad jag begär ???? jag har förståt att dom inte har alt hema i knopen???? men NU HAR MONIKA MED STORA KÅT BEKRÄFTAT VAD JAG OCK FOLKET RUNT OMKR...

Av Obama Johansson - 19 mars 2011 09:50

det är obama som skriver. det kom som en fulständig överraskning förmig att efter fem år ca som jälpsökande  hos den sista utposten , soc" ÄR MIN MOTSTÅNDARE "upptecka att den som jag bett om jälp är MIN FIENDE  gansk fantastiskt?????? men det är...

Av Obama Johansson - 16 mars 2011 07:32

det är obama som skriver snutar slår ner en sjuk person? det är inget nytt under sjärnorna ? är man sen sjuk som jag järtfel ,diabetes ,ledproblem, samt en del mindre alvarliga småfel  blir man lätt påhopad av snuten ok vakter ? som när man tigge...

Ovido - Quiz & Flashcards