Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Har några dött trots hjälp från socialvårdens biståndsarbetare????....

Av Obama Johansson - 14 september 2009 14:24

Varför jag undrar är om det eventuelt finns någon sorts statistik man somm socialfall kan söka efter svar uti.?Jag obama funderar om det fins fler som nekats hjälp med medicinersjälv har jag varit utan hjärtmedicin samt övrig medicin i närmare två veckor och det är nestan en vecka kvar tills utbetalning av bidraget kommer DÅ ÄR DET DESSUTOM AVDRAGET EN DEL TILL INKASSO, får se vad man kan prioritera den här gången hyran måste jag betala den här gången makaroner för en månad ska innhandlas, makrill i tomat sås åkså för en månad eventuelt en del av medicinerna och inte att förglömma fotogen till gaskammaren. Ett problem jag har troligtvis åldersrelaterat är att när jag pinkar rinner det lite grann efter benen det tätar inte på en gång, när jag sedan går dammar det upp innanför byxorna och fastnar enn massa dam efter benen, som blir aldeles gråa, ibland när byxbenen åker upp ser man hur folk stirrar! Så vid nästa bidrag ska jag köpa en stor flaska rödsprit, omdet går att prioritera, DÅSKA JAG VÄRMA VATTEN OCH TVÄTTA HELA MIG INNAN JAG GÅR TILL DOKTORN! Vilken lycka, hurra. Mitt campingkök som jag har i gaskammaren är j.... törstigt! I går Söndag var jag och pantade flaskor köpte en liter mjölk inte ekologisk som jag brukar, ångrade mig efteåt, förlåt bonden. I stellet kostade jag på mig ett AFTONBLAD trotts att jag lyssnar en del på P1, är det enligt en gammalmans sett att se det bättre med en papperstidning. J ag förstår att jag inte är ensamm om att bli Förnekad både det ena och det andra av socialvårdens biståndsarbetare INGEN NÄMD OCH INGEN GLÖMD. Läste förra veckan då jag besökte Mitt i Huddinges redaktion att en sextioårig man rullstolsbunden och sängliggande inte hade fått den av socialtjensten utlovade maten varje dag.  Vissa dagar hjälper jag några vänner att gå ut med deras husdjur samt att PRATA med husdjuren och ge dem mat, görs inte det med några timmars mellanrum kan ägaren till djuren bli FÖREMÅL FÖR POLISINGRIPANDE  vore det inte då lämpligare att föra upp handikappade och social fall under DJURSKYDDSLAGEN fö att värna om den värdegrund man har hörts talas om råder i alla fall i huddinge där Kristdemokraten Karl Henriksson  slår fast att Huddinge är EN BRA KOMMUN ATT BLI GAMMAL I ? eller. Fick ett svar väldigt snabbt, det tackar jag särskilt för, Vesna Jovic sände över mitt rop på hjälp till  socialchef Britt-Marie Karlén så nu går jag i väntans tider. Det var en äldre man på söder någonstans enl. uppdrag granskning som genom sin son bad om att bli duschad och få hjälp med sin hygien, på grund av att den äldre mannen hade påse påmagen så läckte påsen och piss och skit rann efter benen på den gamle mannen när han satt isin favoritfåtölj, det skulle så klart socialvården  fixa, inga problem! Sagt och tvättat socialtjenstemännen eller kvinnorna tog ett beslut, utan att besöka den gamle mannens hem beslutades kvickt att mannen skulle få hjälp att duscha TVÅ GÅNGER I VECKAN FRÅN DET BESLUTET VAR FATTAT,perfekt kan tyckas ett litet problem bara dycker upp, DEN GAMLE MANNEN HAR INGEN DUSCH I SIN LÄGENHET, OCH OM HAN HAR FÅTT DUSCHA ENNU FÖRTÄLJER INTE SAGAN. Sedan är det småland tioårig flicka knarkande pappa, sedan är det huddinge osv,osv........

mvh

obama

ps.ennu ingen el. ingen medicin är snart avvenjd. ingen fotogen till gaskammaren, har kvar av den ärvda cansermedicindrycken makaroner  går bra köpte efte att jag pantat, ketschup mmmmm...ska bli gott.


  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


    Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER  när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att j...

Av Obama Johansson - 29 mars 2011 20:02


 det är obama som skriver. var ok hälsade på en kompis" kanser " på sjukhuset då såg jag över ryggen på en anan sjukling expressens artikel om en liten flika som soc jävlarna hade svikit så aldeles in i helvete , att jag bor i gaskamaren och inte ...

Av Obama Johansson - 22 mars 2011 15:55


       Det är obama som skriver moniKA MED KÅT skriveratt att soc asistenter inter förstår vad jag begär ???? jag har förståt att dom inte har alt hema i knopen???? men NU HAR MONIKA MED STORA KÅT BEKRÄFTAT VAD JAG OCK FOLKET RUNT OMKR...

Av Obama Johansson - 19 mars 2011 09:50

det är obama som skriver. det kom som en fulständig överraskning förmig att efter fem år ca som jälpsökande  hos den sista utposten , soc" ÄR MIN MOTSTÅNDARE "upptecka att den som jag bett om jälp är MIN FIENDE  gansk fantastiskt?????? men det är...

Av Obama Johansson - 16 mars 2011 07:32

det är obama som skriver snutar slår ner en sjuk person? det är inget nytt under sjärnorna ? är man sen sjuk som jag järtfel ,diabetes ,ledproblem, samt en del mindre alvarliga småfel  blir man lätt påhopad av snuten ok vakter ? som när man tigge...

Ovido - Quiz & Flashcards