Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

SOC GÖR HEMBESÖK I GASKAMMAREN.

Av Obama Johansson - 4 mars 2010 15:36

OBAMA SKRIVER.

SOSIALFALLET FÅR SOM VANLIGT VÄNTA, DOM MÄKTIGA SOSIALASSISTENTERNA

VISAR SIN MAKT KOMMER 18 MINUTER EFTER UTSATT TID, FINT FOLK KOMMER ALLTID SENT FÖR ATT UNDERSTRYKA  MAKTENS BETYDELSE, FINT VA???????????

ingen av sosialasistenterna ville provligga den av soc, altså dom själva rekomenderade som bostad gaskammaren,fint va????? dom förra socialasistenterna christina östling ock birgitta norden visste inte hur fort domm skulle kasta ut mig från Slagsta motell jag blev utkastad  gång på gång trots att jag var nyopererad ock tilllika hade en sjukhussjuka som varade ock krävde  antiseptisk tvettning  samt omläggning fler gånger i vekan av sjuksyster på vårdsentralen i huddinge." lustigt" nog blev jag uppsagd från motelet flera fredagar i, men min gode man polisen Clease jälpte mig till soc jouren i polishuset flemingsberg ,nu komm som en händelse efter att soc joren jälpt mig att bo kvar på slagsta motel ett flertaliga gånger, vid den sista vräkningen sände  sosialasistenterna christina östling och birgitta norden påpassligt en not till soc jouren polisen flemingsberg att jag var uppsagd och skulle flytta hem till gaskammaren och behövde ingen mer jälp , vilket sammanträffande????????

nog om detta för den här gången ärendet går vidare??var så säker!

en sanering är behövlig samt en ommålning av den av  fotogenavgaser INNGRODDA  gaskammaren , jag tänker begära in en del offerter som jag tänker presentera för soc vad avser sanering samt målning så får vi se hur dom agerar?

enligt samtliga som inspekterat gaskammaren är den en sanitär katastrof som bostad för tillfället den skall genast saneras ock desinfekteras samt sprutas mot ohyra som vägglöss och andra skadeinsekter.  enligt anticimex??????

den ‎4 ‎mars ‎2010, ‏‎13:17:52

här kommer socialassistenterna åkandes nästan på utsatt tid?????

mvh

obama  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


    Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER  när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att j...

Av Obama Johansson - 29 mars 2011 20:02


 det är obama som skriver. var ok hälsade på en kompis" kanser " på sjukhuset då såg jag över ryggen på en anan sjukling expressens artikel om en liten flika som soc jävlarna hade svikit så aldeles in i helvete , att jag bor i gaskamaren och inte ...

Av Obama Johansson - 22 mars 2011 15:55


       Det är obama som skriver moniKA MED KÅT skriveratt att soc asistenter inter förstår vad jag begär ???? jag har förståt att dom inte har alt hema i knopen???? men NU HAR MONIKA MED STORA KÅT BEKRÄFTAT VAD JAG OCK FOLKET RUNT OMKR...

Av Obama Johansson - 19 mars 2011 09:50

det är obama som skriver. det kom som en fulständig överraskning förmig att efter fem år ca som jälpsökande  hos den sista utposten , soc" ÄR MIN MOTSTÅNDARE "upptecka att den som jag bett om jälp är MIN FIENDE  gansk fantastiskt?????? men det är...

Av Obama Johansson - 16 mars 2011 07:32

det är obama som skriver snutar slår ner en sjuk person? det är inget nytt under sjärnorna ? är man sen sjuk som jag järtfel ,diabetes ,ledproblem, samt en del mindre alvarliga småfel  blir man lätt påhopad av snuten ok vakter ? som när man tigge...

Ovido - Quiz & Flashcards