Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Obama Johansson - 8 mars 2010 20:33

obama skriver

har i dag skrivit till tidningen cytti den hade ett enslag som heter duellen

där det skatteubventionerade städavdraget ska diskuters, jag håller på ock söker städbidrag från socialens biståndsenhet i Sverige till socialfall, det är åkså en duell men på ett annat plan jag vill ha jälp med städning, då jag varit utan el ock eldat med FOTOGEN i ett antal år , medans socialbyråns utsända monika med k andre inte vill bistå med det , men men vi får se det troliga är att det blir avslag ?

likaså med snöskottningen  taket jag går under till utedasset kan bli min sista resa, visserligen har jag stöttat det så gott det går men det knakar orovekande.

BEDÖM SJÄLVA!!

detta är min mulltoa som jag ska instalera ,den ligger risigt till??

jag har stagat upp taket så gott jag kan??  FOTOGENDUNKARNA TILL HÖGER!

detta är utedasset jag riskerar livet för att nå????

skapliga överhäng???  SKOLA DETTA BLIVA MIN GRAV!

att vara socialfall är ingen LEK, ELLER???

mvh

obama.  

Ovido - Quiz & Flashcards