Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Obama Johansson - 3 mars 2010 14:35

obama skriver
vägra mig inte den i lagen faststälda jälpen igen som många av era företrädare ass sune guttman, christina östling, birgitta norden samt många fler har sysslat med ilegalt?
jag har tydligen fått ålders diabetes också eller om det är en följd av avgasförgiftningen? i min bostad gaskammaren ?
obama skriver.
 
hej monika ock cheko. socialassistenterna huddinge arbete ock försörjning, för assistenterna???????
 
sedan en veka tillbaks har jag inga pengar alltså ingen MAT ELLER HYRA FÖR FEBRUARI det är kris. ?
se medföljande contoutdrag.
jag har varit på neurologen huddinge sjukhus för undersökning av förgiftningsgrad av dom av er rekomenderade avgaserna ?
fotogenuppvärmningen i min bostad , innan jag lånade pengar till elinstalationen? SOM NI HADE BESTÄLT??
SKULLE NI KOMMA PÅ HEMBESÖK ELLER VAR DET BARA SKITPRAT SOMM ALLA GÅNGER FÖRE DEJ?
i vilket fall som helst är det kris KRIS HJÄLP?
mvh
obama

Ovido - Quiz & Flashcards