Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Obama Johansson - 15 mars 2010 17:42

OBAMA SKRIVER TIGGARBREV TILLMONIKA MED K.

hej monika med k.
obama skriver nu med rött för att du ska förstå alvaret i minna tiggerier ,STATENS ABSOLUT VIKTIGASTE UPPGIFT ÄR ATT BESKYDDA SINA INVÅNARES LIV OCK HELSA???????
om du inte viste det förut? den isande byråkratisk kylan du utstrålar är enligt mitt sett att se det att jemföra med HITTLERTYSKLAND under den stora folkmordsprossesen????
nu NÄR JAG ORDNAT SÅ ATT JAG FÅTT ELIKRISITET  OCH  KANSKE SLUPPIT LEVANDE UR GASKAMMAREN , SKULLE HA VARIT SKIKTRÖNTGEN FÖR ATT UNDERSÖKA MITT HUVUD SÅ ATT DET EFTE ÅR I GASKAMAREN EJ HAR TAGIT FÖR STORA SKADOR KOMMER JAG INTE DIT PÅ GRUND AV ATT DU EJ BEHAGAR KONTAKTA MIG. VARFÖR ????
mvh
obama DEN FÖRNEDRADE.

SOM ni ser är det inte så lätt att överleva socialen eftersom dess medarbetare på

alla upptenkliga sett genom" HITTEPÅ" försöker dräpa medborgarna, fantastiskt vilken kreativitet att juga dom utvecklar, ingen nemd ock ingen glömd av medarbetarna på avdelningarna ARBETE OCK FÖRSÖRJNING åt dom som arbetar där samt det som kallas SOCIALJOUR för andra medarbetare???

mvh

ob ama DEN FÖRNEDRADE.

Ovido - Quiz & Flashcards