Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Obama Johansson - 17 mars 2010 17:17

här är jag på väg till konsum ock panta så jag kan köpa rödsprit till matlagning

campingköket får hänga med ett tag till det går inte att lita på HUDDINGE KOMUN

ELLER SOCIALVÅRDEN I HUDDINGE HELLER  . HAR SKRIVIT TILL KOMUNDIREKTÖREN VOSSNA JOVIK MEN DET VERKAR SOM OM HON ÄR OINTRESERAD AV ANNAT EN SIN LÖN? vakert sdå??

här kokar jag makaroner har inga tänder så makaronerna måste kokas  

campingköket är LIKA OPÅLITLIGT SOM KOMUNALARBETARNA  ÅKE VESNA OCK

DOM ANDRA ? ELLER HAR JAG MISSUPFATTAT NÅGOT???????   

 

SÄNGEN ÄR BRA ATT HA ,DET ÄR DET ENDA BORD JAG HAFT DOM SISTA ÅREN

OCK SOM NI SER ÅTERANVÄNDER ETT SOCIALFALL GAMLA EMBALAGEN.

MAN SKA VARA REDD OM DET LILLA MAN HAR MAN VET INTE NÄR SOC-

IALVÅRDEN STREKER UT SIN GIVMILDA HAND OCK STRÖR MANNA ÖVER

SOCIALFALLET NESTA GÅNG???????????????

mvh obama ock magen   

Ovido - Quiz & Flashcards