Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Obama Johansson - 10 mars 2010 19:37

FUNKTIONSHINDER SKAPAR FATTIGDOM.


OBAMA SKRIVER

läste en artikelav håkan ceder överdirektör socialstyrelsen DN 20100310 sid 12 nyheterna.reporter annika.carlsson@dn.se  det är alvarligt när socialfall avstår läkarbesök på grund av pengabrist, mycket intresant artikel, läs ock begrunda?

mvh

obama.

Av Obama Johansson - 10 mars 2010 19:00

obama skriver


i går rasade flera ton snö av taket hemma på min bostad tur att jag inte var under , är jag ensam om att tycka? tror jag ? för socialen HAR INTE HÖRT AV SIG ENNU , MEN JAG VÄNTAR ELLER HUR MONIKA MED K.jag har handikapptilstånd

så takskottning är inte lämpligt för mig ,därför har jag bett socialen om hjelp

men om det blir denna säsong är oklart, men ett besked innan snedtaket på baksidan rasar in tycker jag inte är för mycket begärt likaså hjälp med försäkringen? eller hur monika med k.?

 

den här snön rasade ner i går.

  

 den här komåkså ner i går den missade mig åkså

den här drivan  är lurig kallas för rasrisk kl 1, jag tror den vill 6a mig? 

vet inte hur det ser ut när jag kommer hem, därför kära socialvård jälp mej????

mvh 

obama.    

Ovido - Quiz & Flashcards