Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Obama Johansson - 7 mars 2010 20:50

obama skriver.

var ock förnedrade mig hos socialförvaltningen i fredags fick tigga 265:- svenska kronor det är ju vackert att jag får det lagstadgade bidraget över huvd taget tills nu har det varit hipp som happ . i bland får jag lån som inte fins MEN SOM SOCASSEN MED TVÅNG TAR TILLBAKS, jag mins en julhelg för några år sedan fick 129 svenska kronor som kontant bistånd, AV SOCJOUREN FLEMINGSBERGS POLISSTATION när jag frågade om jag kunde använda fotogenen som det räckte till ALLTSÅ EN LITER, om jag fick förbruka den ena halvan av fotagenlitern på JUL AFTON OCH DEN ANDRA HALVLITERN PÅ NYÅRSAFTON KASTADE DOM HANDGRIPLIGEN UT MIG I SNÖN? TUR ATT DET INTE VAR SÅ HÖGT??

men för att återgå till nutid 265:- fick jag men jag hade tydligen ett lån hos nordbanken på157:- och då försvan en del av pengarna i ett sk svart hål varpå mina hopptigda mat pengar genast krympte till 107 svenska kronor.

ett socialfall täljer pengar med kniv man blir bara rikare och rikare??????

 

TITTA EN GUBBE ?                            GUPP HETER DET !

det är obama när jag ordnar matpengar???

mvh

obama med magen?

ps det är tur att soc fins ds 

Ovido - Quiz & Flashcards