Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Obama Johansson - 5 mars 2010 15:29

obama skriver.

när jag var ung , det är nu några dar sedan, sände sverige  genom kyrkan som jag var med i "söndags skola" bistånd till negrerna i afrika samt kläder som vi barn tiggde genom att knaka dörr. vi pakade knyten med olika saker som vi tigt till afrikas familjer ,  dom som led nöd i jungeln efter katastrofer, krig ock annat älende fik paket med bistånd ock jag mins att vi barn var överlyckliga när vi hade kunat bidragit med jälp till dessa utsatta mäniskor.

Nu är man där själv måste tigga om nödmat samt bistånd för att överleva ock ingen jävel är glad att man överlever då menar jag dom somm är satta att hålla ett socialfall vid liv fy fan , nej en resa till ett land där stening är laglig vore på sin plats, då skulle jag kasta första stenen för jag har rent mjöl i påsen???
men hur som hälst satte jag in pengarna på kontot?
ock vilken fin personal på Nordbanken i västerhaninge trevliga ock sociala.
tack för ett trevligt bemötande vi ses


mvh
obama

  



Ovido - Quiz & Flashcards