Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

söker kontakt med Brittmari Karlen på socialvården Huddinge!

Av Obama Johansson - 10 februari 2010 16:52

obama skriver.

Jag fik inte tigga för vakten utanför bolaget i Huddinge centrum, och inte svarar dragovits juggen som är boss i Huddinge komunalhus .Har lämnat namn ock telefonnr i repsitionen men han skiter i att ringa , men han har vel kanske inget att göra med oss socfall vi får dö i lungn ock ro . Dom krav som ställs på en demokrati skiter den kommunala komunledningen i, men det gör tydligen alla moderater , folkpartisten  ÅKE BLOMKVIST samt annat löst folk inom alliansen.? Om man har gruppsamlag med  en massa kåta gubbjävlar på en 17 års flicka ,åke folkpartist ock andra, blir man hårt straffad 1500 svenska kronor i böter!!!!???? En bilist som kör 8 km för fort på en 90 väg mitt i natten får okså böta 1500 svenska kr det annser södertörns tingsrätt är ett rättmätigt straff för dessa lagbrott, undrar om någon av förövarna käner Fan den KVAST???

vi får se .

mvh

obama

strömen lyser med sin frånvaro???


Tror du att du kan svara medans jag är i livet , har inga pengar behöver betala vid läkarbesök , fattas en del mediciner samt fortogen för uppvärmning, fotogen är inte bra för min hälsa se bifogad bild , men det blir varmt!?
mvh
obama
obs ingen el trots att jag väntat ett år , men den som väntar på något gott kan kanske vänta på att socialarbetarna som dig kommer till skott, eller???? åren går ! och jag väntar!
Sent: Monday, February 08, 2010 2:37 PM
  
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


    Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER  när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att j...

Av Obama Johansson - 29 mars 2011 20:02


 det är obama som skriver. var ok hälsade på en kompis" kanser " på sjukhuset då såg jag över ryggen på en anan sjukling expressens artikel om en liten flika som soc jävlarna hade svikit så aldeles in i helvete , att jag bor i gaskamaren och inte ...

Av Obama Johansson - 22 mars 2011 15:55


       Det är obama som skriver moniKA MED KÅT skriveratt att soc asistenter inter förstår vad jag begär ???? jag har förståt att dom inte har alt hema i knopen???? men NU HAR MONIKA MED STORA KÅT BEKRÄFTAT VAD JAG OCK FOLKET RUNT OMKR...

Av Obama Johansson - 19 mars 2011 09:50

det är obama som skriver. det kom som en fulständig överraskning förmig att efter fem år ca som jälpsökande  hos den sista utposten , soc" ÄR MIN MOTSTÅNDARE "upptecka att den som jag bett om jälp är MIN FIENDE  gansk fantastiskt?????? men det är...

Av Obama Johansson - 16 mars 2011 07:32

det är obama som skriver snutar slår ner en sjuk person? det är inget nytt under sjärnorna ? är man sen sjuk som jag järtfel ,diabetes ,ledproblem, samt en del mindre alvarliga småfel  blir man lätt påhopad av snuten ok vakter ? som när man tigge...

Ovido - Quiz & Flashcards