Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Obama Johansson - 15 februari 2010 16:40

obama skriver .


Ett par kompisar från framtidspartiet kom med den nya köksinredningen, fantastiskt !

se bilden.

Tenk vilka snälla kompisar det fins, att jag får låna pengar till inköp av sånt som socialassistenterna i många år LOVAT ATT JÄLPA  ett utslaget socialfall med.!

se bloggen.

Men omdömmes lösa socialassistenter som christina östling o birgitta nordin på soc i Huddinge arbete o försörjning ÅT ALLA ? fins det för hoppningsvis inte i alla kommuner .ELLER??? för att inte tala om guttman på soc jouren i flempan?

 

Här syns det lite av vad snikare Olof från motal fixar med, rivning och innpassning av det fantastiskt fina trinettköket ,pensionerade OLOF är en riktig vän?? 

SER NI ELEMENTET NERE I VÄNSTRA HÖRNET , DET ÄR VARMT, DET HAR INTE SOC FIXAT DET HAR SVERIGEDEMOKRATISKA SAMT VÄNER FRÅN FRIHETSPARTIET FIXAT!

Min kompis Polisen Chlas kom med kastruller och stekpanna , ni ska se, snart är

köket tipp topp.  Olof min kompis pensionerade snikaren kommer i slutet på

väkan och "spiKAR " fast köket . Tänk att efter så många år få slippa  äta makrill  i tomatsås och snabbmakaroner kokta på kampingkök. Livet återvänder härligt !

Nu har jag bara ett problem vattnet har frusit , men en kompi rörmokar Kjelle

har lovat mig hjälp med det bara det blir lite varmare.


mvh

obama


   

Av Obama Johansson - 15 februari 2010 16:20

OBAMA SKRIVER.


jAG FÖRSTÅR INTE VAR SOCIALARBETARNA FÅR ALLT JÄVELSKAP IFRÅN????

RÄCKER VÄRKLIGEN TIDEN TILL ATT RÄDDA ETT ENDA SOCIALFALL FRÅN LIDANDE OCH NÖD, NÄR SOCIALARBETARNA  VÄRKLIGEN ANSTRENGER SIG SÅ IN IHELVETE FÖR

ATT JÄVLAS , DAGARNA KAN VÄL INTE RÄCKA TILL , DOM ANVÄNDER SÄKERT EN STOR

DEL AV NATTEN  DÄRAV SÅ IRRITERADFE OCH VACKLANDE  I SITT MENTALA UPPTRÄDANDE! ELLER????


mvh

obama


ps. Han ta mig fan inte publisera dett inlägg, då ringer en socialarbetare ock talar om att jag är avskriven 2007 endå har jag bott på Slagsta motell från november 2008 efter min magoperation till sommaren 2009. Medans jag bor på slagsta motell blir jag obama lovad jälp med el till min bostad AV SOSSIALASSISTENTERNA CHRISTINA ÖSTLING SAMT DET ANDRA FÄT BIRGITTA NORDEN det är februari 2009, jälpen kommer alldrig SOM VANLIGT ALLTSÅ ????? birgitta nordin utger sig att vara "socialarbetare"?  AVBRYTER INSTALATIONEN AV BIRGITTA NORDIN utlovad jälp med elinstalation???  Någon ringer från gunilla ekstrands telefon uppger sig heta monika andre ock vara sosialarbetare på Huddinge kommun säger att jag var avförd som sökande 2007 , antingen är varenda ansteld  inom socialvården vimsigga eller så knarkas det hej vilt på avdelningengarna som ska enligt svensk grundlag hälpa socialfallen inte själpa dem. Enligt monika andre skall någon jälpa mig i morgon,

men men vi får väl se??????

mvh

obama



Ovido - Quiz & Flashcards