Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Obama Johansson - 17 februari 2010 18:26

obama skriver.

jag vet inte hur jag ska få till stånd en utredning om hur jag blivit misshandlad, inte fysisiskt med en planka men lika jävligt om inte värre ? JUSTITSIEOMBUDSMANNEN TYCKER ATT ATT JAG HAR MEN SJÄLV ATT SKYLL ELLER NÅGOT ÅT DET HÅLLET , LÄNSRÄTTEN LIKASÅ, FÖR ATT INTE TALA OMKOMUNENS FÖRETRÄDARE OCK SOCIALVÅRDEN OCK DESS FÖRETRÄDARE??? omvänt om jag gjorty någott liknande hade jag setat i ett plan på väg mot guantanimo på Kuba somm "TERRORIST" .

omnågon som läser det här skulle ha något uppslag vore jag taksam.

det jälper inte att jag i min aftonbön varje kväll ber till högre makter om att en del myndighetspersoner borde bli överkörda av tunnelbanan????

mvh

obama. 

Av Obama Johansson - 17 februari 2010 17:51

OBAMA SKRIVER .

när jag komm till soc ack frågade efter penningcshekken , jag trodde jag skulle få en cshek, fick ingen scheck däremot träffa en hyvens grabb, ganska lik min namne

lite kortare tror jag . pratar väl inte perfekt svenska men fult aseptabelt , som  mig på att skriva ? fisk en utbetalning 318 spenn ,vi ska träffas på måndag igen.

hej hopp som den blinde brukar säga , kanske kanske det årdnar sig jag är hoppfull


mvh

obama

Ovido - Quiz & Flashcards