Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Obama Johansson - 13 februari 2010 15:38

hej det är obama som skriver.

jag hörde förra väkan att huddinge kommun sparat 119 miljoner kronor, fantastiskt?

DET KALLAR JAG EN REGÄL fattigdomsbekämpning, tenk va skönt för dragamovits komunens ordförande ,janovits komundirektör, dom andra ledande i kommunen samt kådisar ok folkpartister. socialas birgitta , christina ,guttman mf gläds när man spart in komunmedel, nu kan ju alla gama åt sej en liten dussör , julklapp , enliten kick off resa eller köpa sig röster inför stundande val, MEN MIN RÖST GÅR INTE ATT KÖPA EN MANDATPERIOD EN GÅNG TILL ? bra va ?

är lite dålig efter att ha legat sjuk i gaskammaren ett pa månader, jag  kan i alla fall gå nu fast fötterna gör jävligt ont, lederna gör inte som jag vill, sockersjukan protesterar oksåmen det är som det är livet har jag trots allt kvar ett tag till!??

tröttsom fan

mvh

obama

ennu ingen el ingapengar medicin si ock¨så??? väntar VÄNTAR???!!

Ovido - Quiz & Flashcards