Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Obama Johansson - 23 februari 2010 15:12

obama skriver

Har varit hos soc ock förnedrat mig igen , men det värsta är att socialasistenten monika andren juger ock plottrar för mig hela tiden, om stort ock smått ? VARFÖR?

däremot verkar shekko vara en sansad ock en trevlig person väl skickad för sitt arbete.  jag har bara haft tillgån till gamla "fådda" medisiner med flera år över

best före datum, jag obama fik en alvarlig tillsägelse av min läkare Johan O att genast upphöra med dessa medisiner då man inte vet hur dessa reagerar fler år efter best datum. fick en rekvisition av sekko sånubyter jag ut alla utgångna medisiner.

alltid något positivt ??  det sämsta är bara det att jag tydligen fått "soker" altså diabetes så nu medocinerar jag mot det osså.

DET JAG INTE FÖRSTÅR ,VARFÖR MÅSTE JAG TIGGA OM MITT LIV HELA TIDEN??

mvh

obama

ps. varmt med el.ds men inte soc förtjänst utan min kamrat sverigedemokraten

Göran  H som lånade mig pengar!


Av Obama Johansson - 23 februari 2010 14:38

obama skriver .

Skulle träffa Sjeko i går vet inte hur det stavas , efter kl 14 kom kl 15 till socialbyrå  arbete ock försörjning till dom som jobbar där ? vackert så , monika andren skulle vist åkså träffa mig , men som vanligt jobbas det över socialfallets huvud för jag socialfallet obama visste som vanligt inget , inte ens att jag var avskrivenfrån soc DEN 2007 07 25, klockslag fattas man ska va noga??  GANSKA UNDERLIGT???

för jag var på soc  08 ock 09 bland annat bodde jag på Slagsta motell från nov 08 till våren 09 efter min magoperation på Södertälje sjukhus , hej Jenni och hela personalen, kram på er alla. men i morgon onsdag provar vi ett nytt möte men det är tydligt att man kan behandla ett socialfall hur som hälst , ock GÖR det HELA TIDEN ???  vet inte hur långt man kan sjunka men socialfallen är ett segt släkte det som inte direkt dödar en stärker ett socialfall eller hur mina små Annor på vårdsentralen.

mvh

obama

 ps elen kom den 3 feb men det är inte socialens förtjänst, det tog bara tio år av löften som ennu inte är infriade. ds.





Ovido - Quiz & Flashcards