Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

SVERIGEDEMOKRATERNA ÄR GOA MEDBORGARE.

Av Obama Johansson - 20 oktober 2009 12:52

      HEJ IGEN DET ÄR OBAMA SOM SKRIVER.

Har varit jävligt nere ett tag , snudd på självmord, socialvårdarna som är den sista instans en utslagen medborgare i sitt hemland, ställer sitt sista hopp till " HAR SOM VANLIGT FÖRVÄGRAT EN MEDBORGARE MAT, VÄRME , STRÖM, MEDICINER

FÖR ATT DESSA BISTÅNDSARBETARE VILL SE MIG DÖD ? ELLER VAD SÄGER DU BIRGITTA NORDIN OCH CHRISTINA ÖSTLING?"

På eran egen beskrivning av er själva skulle man inte kunna kalla er för englamakerskor,men, men, skenet kan ju rymma en ulv i fårakläder , det har ju visat sig förr?

Men nu har jag fått kamrater som vill mig väl SVERIGEDEMOKRATERNA, tenk så mycken kärlek dom visar för en utslagen ,och sjuk medborgare i sitt hemland. Jag som av den" borgeligt" styrda komunen HUDDINGE, MED DRAGOVITS I SPETSEN är att betrakta som död? har föresten bett allra ödmjukast om ett sammanträffande med dragovitsh, eller va fan han nu heter Högsta hönset för Huddinge, har prövat med mejl och besök i reseptionen , men svar väntas?? eller.

Med hjälp av SVERIGEDEMOKRATERNA så sitter el-skåpet på plats , SVERIGEDEMOKRATERNA har bistått med ett kontantlån till uppsättande av el-mätarskåp, borgarna som styr Huddinge , tänker mer på att ha SKOPUTTSARAPARAT

LITE ÅT SAMMA HÅLL SOM DESSA MENISKOR JAG JÄMFÖR SOCIALVÅRDEN MED, NASISTERNA OCH DERAS GASKAMMARE,

DESSA MENISKOR ANNSÅG ATT SKOR SKULLE BLÄNKA, och det är ju vakert, eller???????

I dag betalade jag hyran 4500kr nu har jag 350kr att leva på till den 18 nov. SKILNADEN DEN HÄR MÅNADEN, FRÅN ÖVRIGA ÅR ÄR , ATT NU KOMMER SVERIGEDEMOKRATERNA TILL MIN UNDSÄTTNING, TAPPA INTE TRON PÅ MÄNSKLIGHETEN, DEN FINNS!

MVH

OBAMA

PS :socialvården ärinte värd namnet, gaskammarvakter vore nog mer rätt ,undrar hurmånga till som lever i gaskammare?

Huddinge rymmer nog mycke älende bara det kommer upp yill ytan ,jag är nog inte ensam att leva så här???eller???

vi hörs snart.


 
 
Ingen bild

gh

27 november 2009 19:01

hej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


    Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER  när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att j...

Av Obama Johansson - 29 mars 2011 20:02


 det är obama som skriver. var ok hälsade på en kompis" kanser " på sjukhuset då såg jag över ryggen på en anan sjukling expressens artikel om en liten flika som soc jävlarna hade svikit så aldeles in i helvete , att jag bor i gaskamaren och inte ...

Av Obama Johansson - 22 mars 2011 15:55


       Det är obama som skriver moniKA MED KÅT skriveratt att soc asistenter inter förstår vad jag begär ???? jag har förståt att dom inte har alt hema i knopen???? men NU HAR MONIKA MED STORA KÅT BEKRÄFTAT VAD JAG OCK FOLKET RUNT OMKR...

Av Obama Johansson - 19 mars 2011 09:50

det är obama som skriver. det kom som en fulständig överraskning förmig att efter fem år ca som jälpsökande  hos den sista utposten , soc" ÄR MIN MOTSTÅNDARE "upptecka att den som jag bett om jälp är MIN FIENDE  gansk fantastiskt?????? men det är...

Av Obama Johansson - 16 mars 2011 07:32

det är obama som skriver snutar slår ner en sjuk person? det är inget nytt under sjärnorna ? är man sen sjuk som jag järtfel ,diabetes ,ledproblem, samt en del mindre alvarliga småfel  blir man lätt påhopad av snuten ok vakter ? som när man tigge...

Ovido - Quiz & Flashcards