Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Obama Johansson - 1 oktober 2009 13:16

Siterat ur tidningen Mitt i Huddinge ,STIG bor på Danvikshem som tillhör Nacka. Stig är 81år och dement, Huddinges Omsorgschäf Britt-marie Karlén vill inte betala för den vården heller? eller??..Hyresavtalet löper tydligen ett tag till, då går det inte att vräka Stig . Men det är gott att veta att Stig får den" bästa" vård som Huddinge kommun mäktar med eller hur chefen karlén , eller som henriksson(KD) säger , " en trygg ålderdom får man i Huddinge " .? Synd bara att den 80åriga Damen som fick ligga i hallen några dagar inte förstod det, att det är trygt alltså,  SVT intervju med CHEFEN KARLÉN, intresant läsning, hem ljuva hem. GOOGLA på Britt-Marie Karlén . Socialfallet och dom andra socialfallen och hjälpbehövande borde fan i mej vara tacksamma ," hålla keften och inte klaga "  som justitsieminister ask (M) från sveg uttryckte sig häromdan, lag och ordnung, som en "STORTYSK" potentat uttrycte sig H....?  För socialfallet obama går det i alla fall bra om   man,  trots allt, LEVER.??  Fick inte fortsätta att äta den ärvda canser medicinen,  för min Husläkare , så följdaktligen lämnade jag in den till Apoteket, det betyder ingen mat alls, DET SKA BLI GOTT, mmmmm. Jag undrar varför HUDDINGE KOMMUN vill banta ner mig i graven?? svar önskas innan kremeringen?? Undrar om alla från toppen DRAGAN och neråt i hierarkin har samma värdegrund att stå på, Vore intresant att veta??

mvh 

obama

ps Ringde elinstalatören och hörde när Han skulle komma; hör och häpna, så fort han får bestälningen, är mätare och skåp på plats innom två dagar, jag hörde något om två dagar för 8 månader sedan från Biståndsarbetaren birgitta nordin ?? Min hörsel är bra! PROBLEMET ÄR BESTÄLLNINGEN, DEN HAR INTE NÅTT ELINSTALATÖREN ENNU.

EXPERIMENTEN GÅR VIDARE.???????.....

  

Känner ni värmen och gaserna, jag undrar hur det uppfatades i Ausvits Gaskammare????

Fy Fan ! LEV VÄL KOMUNALTJÄNSTEMÄN OCH KVINNOR! ÄVEN SOCIONOMERNA,och Harry!

Sofia, vissa dagar går jag riktigt bra, då kan jag gå ut och gå, runt kvarteret i alla fall,

med barnvagn och Eran dotter, om det kan vara till någon hjälp?



 

Ovido - Quiz & Flashcards