Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Obama Johansson - 5 oktober 2009 07:21

         En liten hälsning från obama.

Nu går jag i väntans tider , det sista som lämnar en döende är  hoppet , se BREVET från SOCIALCHEFEN ,

DET ÄR ÅKSÅ DEN SVENSKA REGERINGEN  med de nya moderaternas,  INTENTIONER???? tror jag?

Men nu är snart elen påslagen, det ska bli skönt inför vintern, el-firman väntar bara på bästellningen ,

socialchefen verkar villja hjälpa de utslagna socialfallen hon skulle hålla mig obama underrettad.

Då behöver jag inte besöka kundmottagningen och bli förnedrad , men jag och min gode vän Polisen,

ska snart besöka någon på självaste socialen ? För besked om strömmen?

mvh

obama

PS. men hoppa inte över bäkenet ennu , efter femtioelva sorger och lika många

bedrövelser kan mycket gå snett ennu????????....ole, dole ,doff , och så vidare ??




Av Obama Johansson - 5 oktober 2009 02:17

En före detta svensk Fadhil Farag en gentleman ut i fingerspetsarna, som nu tyvär lämnat vårt land, för Marocko.

Fadhil som är en GENTLEMAN hör om sitt gamla hemland sverige , fattigt och jävligt , under några år som asylsökande

fick Fadhil socialhjälp, när så  en sann Gentleman som Fadhil , vill åtbörda bidraget, Dessutom OMMRÄKNAT i dagens

penningvärde, till sitt forna hemland sverige , kan det vara så att inget låneförhållande föreligger???

NÅGON BORDE KUNNA SVARA PÅ DET , FÖR DET PÅSTÅS NÄR SOCIALVÅRDEN RÖVAR PENGAR AV SOCIALFALLEN

ATT LÅNEFÖRHÅLLANDE FÖRELIGGER, Regeringens Högste socialchef Ministern för vård och omsorg ,

SOCIALMINISTER GÖRAN HÄGGLUND (KD) KRISDEMOKRAT , AVGE ETT SVAR ?????????

 

Som den gentleman FADHIL är räknar Han dessutom om pengarna för " lånet" till

sjuttio tusen svenska kronor i

dagens valuta , vilkenfantastisk mäniska, LEV VÄL ,MÅ ALLT GÅ DIG VÄL.

MVH 

obama

PS. ennu ingen ström? mat, medicin,pengar SLUT.





Ovido - Quiz & Flashcards