Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Obama Johansson - 2 oktober 2009 18:08

Äntligen efter sju sorger och åtta bedrövelser en mäniska som kan hjälpa mig, tydligen finns det en del som kan använda

hatthängaren , nu kanske det blir ordning på matt, medicin , elen som lyst med sin frånvaro några år, läkarbesök , och opeationer, det vore ju fint att återvända hem efter nästa mag operation, till ett varmt av el uppvärmt hem och slippa den förhatliga FOTOGEN RÖKEN , Tack en en gång.

mvh

obama

PS.................?osv.osv. Det dista som hoppar från ett socialfall är lössen?.

 

PS. INTE HOPPA ÖVER BÄCKENET ENNU? Jag trodde att jag obama är 62år, men det

fyller jag i morgon? men vem bryr sig!

Av Obama Johansson - 2 oktober 2009 11:13

Om jag obama inte har fått enHJÄRNBLÖDNING EN SÅ KALLAD PROPP,  sedan jag besökt Vårdsentralen , Paradistorget

härom dan, och blivit oförmögen att ta in nya intryck, Näää , det värkar inte så.  Men om jag tror att socialvården i Huddinge med dess anhang av biståndsarbetare , jobbar efter devisen jag anger i rubriken , för att minska kundunderlaget, då borde jag uppfattas som frisk, i alla fall i knoppen, läs MITT I, bakåt i tiden och begrunda gör, detsamma med min blogg och jag tror vi blir övrens,  eller hur socionm  Chritina östling och medbiståndsarbetare.

En kompis som är" riktig " glasmästare kommer förbi och hemtar mig Han kompisen BJUDER SOCIALFALLET på mat !

Skriver lite till i kväll och lägger in en del talande bilder, Lev väl. Och Ni med hatthengaren i bruk TÄNK, och begrunda ?

mvh

obama

ps el, vad är det har snart glömt igen , för femtioelfte gången i följd, undrar hur lång nedräkning det är???

  

Detta är endast en av  " ALLA KUNDER" FY SKEMS  Karlen och ordförande ma.? nej fel

ordförande jag menar förstås ordförande Gunilla. hej hopp!san. Skriver obama.



Ovido - Quiz & Flashcards