Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

HUR LÄNGE MÅSTE MAN LEVA I MÖRKER.?

Av Obama Johansson - 4 oktober 2009 14:15

                   Hej igen det är obama som skriver!

Hur många fler är det som  lever på den mörka sidan, alltså utan ström, i sina bostäder, i mitt hemland.??

Aftonbladet svar direkt Torsdag 1 oktober 2009 . 

Detta är ytterligare en av Huddinges 90000 glada, strömlösa inevånare , hur många TILL

FINS DET UTAN ATT KOMUNEN UPPLYSER OM DE. JAG OBAMA HAR FRÅGAT UTAN SVAR ?

SÅ JAG FÅR , om ett tag uppge ett telefonnummer dit drabbade kan ringa, 0ch framföra

sina problem. Så kanske vi tillsamans kan bekämpa lagbrotten , annhöriga och drabbade.

   

Jag tror innte lagstiftarens intentioner , ÄR ATT  VANVÖRDIGT  BEHANDLA   SAMHÄLLSMEDBORGARE,

ELLER?????

mvh

obama

PS.ennu ingentin ,ström,mat ,medisin, utlovad hjääääälp!!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


    Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER  när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att j...

Av Obama Johansson - 29 mars 2011 20:02


 det är obama som skriver. var ok hälsade på en kompis" kanser " på sjukhuset då såg jag över ryggen på en anan sjukling expressens artikel om en liten flika som soc jävlarna hade svikit så aldeles in i helvete , att jag bor i gaskamaren och inte ...

Av Obama Johansson - 22 mars 2011 15:55


       Det är obama som skriver moniKA MED KÅT skriveratt att soc asistenter inter förstår vad jag begär ???? jag har förståt att dom inte har alt hema i knopen???? men NU HAR MONIKA MED STORA KÅT BEKRÄFTAT VAD JAG OCK FOLKET RUNT OMKR...

Av Obama Johansson - 19 mars 2011 09:50

det är obama som skriver. det kom som en fulständig överraskning förmig att efter fem år ca som jälpsökande  hos den sista utposten , soc" ÄR MIN MOTSTÅNDARE "upptecka att den som jag bett om jälp är MIN FIENDE  gansk fantastiskt?????? men det är...

Av Obama Johansson - 16 mars 2011 07:32

det är obama som skriver snutar slår ner en sjuk person? det är inget nytt under sjärnorna ? är man sen sjuk som jag järtfel ,diabetes ,ledproblem, samt en del mindre alvarliga småfel  blir man lätt påhopad av snuten ok vakter ? som när man tigge...

Ovido - Quiz & Flashcards