Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

FÖDELSEDAGSKALAS I GASKAMMAREN

Av Obama Johansson - 3 oktober 2009 09:04

Obama önskar sig grattis till ennu ett år av umbäranden, FY FAN.Skrev i min presentation att jag var 62år, men ett missfårstånd har visat sig, men vem FAN BRYR SIG, UTOM LIEMANEN, jag undrar om kundmotagningen är dennsamma?

i så fall har jag retat några och det är bra, som soc kundmottagning , Hej Ärliga Harry! Jag tror nämligen att socionomerna hälst såg mig som död, VARFÖR ?  det lyser om socialcekreterarna jag hitils mött när dom kan förneka mig

något, då menar jag inte alla, jag har nämligen träffat tre som är av annan åsikt?????VARFÖR? UNDER ALLA ÅR? Vad har gjort att dessa 3, kan vara 3,5 Ni vet, statistik?..  En sadlade om till barnmorska, så var dom bara två! Jag håller tummarna för Dig Helena, lev väl !

I går fick jag en hel burk med hemmlagad rotmos att ta med hem till gaskammaren, sedan min adept in spe Thomas,

bjudit på en alldeles utsökt enretters middag, ROTMOS MED KÖTTKORV,mmmmm! När jag så i natt vid pass tre vaknade

och inte kunde motstå rotmosen, dukade jag i den kombinerade lusuppfödningen - sängen, jag som bor lite spartanskt utan el ochså vidare, har inte på många år bjudit ens dom närmast sörjande, men nu fick jag besök ,det borde en man i min säng, ha räknat med, men även solen kann få prickar på äldre dar? den goda mate lockade en hel hop av minna inneboende till måltiden, loppor, löss ,skalbaggar,silverfiskar,gråsuggor, och andra ov mer obestämbar natur, men på tisdag tenker jag möta en journalist på MITT I HUDDINGES REDAKTION , ska försöka få dom att avslöja besökarnas identitet och status, dom kan nämligen vistas ilegalt och papperslöst i landet , då ska dom utvisas , ett moderat förslag,

har dom barn" borde " de få stanna säger krisdemokraterna alltså K.Dissarna? Men nu ska vi titta på lite bilder från kalaset och njuta.........?  

DENNA BILD BEHÖVER EGENTLIGEN INGEN FÖRKLARING,ROTMOS MED KÖTTKORV!

  

Denna bild behöver förklaras, Ni ser inte socionom sune guttman, om Ni tittar på bilden, förstår ni varför

en morakniv mindre modell förekommer, även en brödkniv, och Ni lägger märke till att brödet är uppskuret,

med brödkniven, ser Ni morakniven modell mindre i smörbyttan, till att smöra brödet med!

Därför mina läsare kommer inte sune guttma om jag bjöd honom, guttman skulle annse mig beväpnad, och alltså utebli.

mvh

obama

PS. osv. osv. osv............



 
 
Ingen bild

ylvadewolf

7 december 2009 19:12

hej hopp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Obama Johansson - 1 april 2011 18:27


    Det ÄR OBAMA SOM SKRIVER  när dummare rådmanen magnus åhammar vid förvaltningsdummstolen i stockholm hotade mig att dra tillbaka min redan beviljade muntliga förhandling sedan sama dag med någon timmes mellanrum på något vis ?? medelade att j...

Av Obama Johansson - 29 mars 2011 20:02


 det är obama som skriver. var ok hälsade på en kompis" kanser " på sjukhuset då såg jag över ryggen på en anan sjukling expressens artikel om en liten flika som soc jävlarna hade svikit så aldeles in i helvete , att jag bor i gaskamaren och inte ...

Av Obama Johansson - 22 mars 2011 15:55


       Det är obama som skriver moniKA MED KÅT skriveratt att soc asistenter inter förstår vad jag begär ???? jag har förståt att dom inte har alt hema i knopen???? men NU HAR MONIKA MED STORA KÅT BEKRÄFTAT VAD JAG OCK FOLKET RUNT OMKR...

Av Obama Johansson - 19 mars 2011 09:50

det är obama som skriver. det kom som en fulständig överraskning förmig att efter fem år ca som jälpsökande  hos den sista utposten , soc" ÄR MIN MOTSTÅNDARE "upptecka att den som jag bett om jälp är MIN FIENDE  gansk fantastiskt?????? men det är...

Av Obama Johansson - 16 mars 2011 07:32

det är obama som skriver snutar slår ner en sjuk person? det är inget nytt under sjärnorna ? är man sen sjuk som jag järtfel ,diabetes ,ledproblem, samt en del mindre alvarliga småfel  blir man lätt påhopad av snuten ok vakter ? som när man tigge...

Ovido - Quiz & Flashcards