Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Obama Johansson - 30 juni 2009 10:34

Hej igen.

Det är obama som talar då står gaskammaren tyst och stilla.

Ni kanske undrar varför jag gör en gemförelse mellan social-

vården och svastikan som Hittler användesig av som partisymbol.

Förklaringen kommer om en liten stund Ni kanske undra hur jag

skrev på den vita dörren som inte längre är vit utan svart.

Det svarta är sot.  Det har jag legat i min gaskammare som samtidigt

är min sovkammare och dragit in i minna lungor i ett antal år.

På morgnarna när jag vaknar, jag har vaknat hitils, hostar jag svart slemm

jag har medicin utskrivet av läkare så den svarta slemm upphostningen

ska gå lättare det takar jag läkarna för . Socialvården är nog mest iriterade att jag Obama, med viss möda fortfarande, krånglar mig upp

om dagarna. När jag så tagit mina hjärtmedicine,magmediciner,ledvärksmediciner,giktm

ediciner samt en

del andra värkmediciner börjar en ny dag  i resten av mitt liv.

Jag väntar fortfarande efter många år att strömmen ska komma.

I februari besökte jag socialförvaltningen och en av mina två nuvarande soss

asistenter eller biståndsarbetare som hon Christina Östling vill kalla sig

biståndsarbetaren upplyste mig om att jag behövde bara gå hem ach vänta

ettpar dagar så skulle det även vara varmt, hon hade rätt sommaren har kommit.

mvh   obama.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards