Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Obama Johansson - 15 juni 2009 16:22

Jag har legat sjuk över en vecka feber och snorig tog ett prov på

vårdsentralen ingen infektion (grisfeber) alltid nått positivt.

soc lovade mig hjälp med el där jag bor jag behövde bara vänta två dagar

så skulle det vara varmt när jag flyttade hem igen det var i början på

februari, det år fem månader sedan och fortfarande lika strömlöst.

Datorn jag skriver på har jag till låns och eftersom jag inte har någon

el där jag bor måste jag tigga ström för att ladda baterierna.

Dessutom är jag dyslektiker så jag får uppsöka bekanta med mer

utveklat sinne för det skrivna ordet för att rätta mina skrivna alster-

Då jag varit socialfall ett strömlöst sådant några år, har jag vant mig

att tigga samt att förtränga skammen livet vill man in i det sista

ska rulla vidare trots misären.

MVH Obama Johansson

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards