Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Obama Johansson - 29 augusti 2009 13:01

Nu har jag för tredje gången lämnat inn en ansökan om att bli inskriven

Som hjälpsökanden hos social eller biståndshandläggare .

Dom två tidigare ansökningarna har tydligen inte haft någon verkan.

Då jag påpekade i dom två tidigare ansökningarna likväl som i den

Senaste att pengar saknas, medicin saknas, elektricitet saknas samt att fotogen till gaskammaren är på upphälningen.

Bistånds eller socialvårdarna borde reagera på att fotogenen till

Gaskammaren är på upphällningen då kan jag inte andas in varken sot

Eller giftiga ångor, jag förstår nu att social och bistånds vården vill mig väl, dom vill inte se mig dö i lungcancer Task Kära social och biståndhjälpare.

Med vänlig hälsning

Obama

Ovido - Quiz & Flashcards