Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Obama Johansson - 26 juli 2009 12:15

För att göra en lång historia kort, villejag när jag var liten och gik i söndagsskola bli biståndsarbetare eller misionär. Inte att förvexla med biståndsarbetare som jobbar i mitt hemland Sverige på socialkontor.?

I söndagsskolan hade vi en söndagsskolefröken som varit biståndsarbetare i Afrika i iran och irak, därifrån visade Hon små filmsnuttar som jag fortfarande mins. Men det blev andra arbeten för mig under livets gång.

Men när det blev känt att en neger, det som vi numera kallar svart man

gjorde anspråk på presidentposten i usa landet som förnedrat dessa svarta i flera hundra år, blev jag tvungen att engagera mig på det lilla vis jag kunde jag skickade 190: kr Svenska utav mitt socialbidrag till OBAMAS min numera namnes kampanjstab.Efter det åkte jag till skattemyndigheten och begärde en namnändring"ditt namn skola hedanefter varda Obama" omdöpt och färdig.

Innan namnbytet hette jag Karl efter morfar som var komunal gatuarbetare i hela sitt liv vidare hette jag Erik efter farfar som var torpare i södra Dalarna.

mvh

obama.

Ovido - Quiz & Flashcards